.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آغاز اعمال محدودیت های ترافیکی در جاده های مازندران
محدودیت های ترافیکی از صبح امروز در جاده های مازندران اعمال شد.

به گزارش شمال نیوز ، سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران گفت: به منظور افزايش ايمنی و تسهيل در عبور و مرور وسايل نقليه، محدودیت های ترافیکی ، رفت و آمد همه تریلرهادر محور هراز ممنوع و تردد کاميونها و کاميونت ها به استثنای حاملين مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 صبح تا 24 امروز از این محور ممنوع شد.

 

وی افزود: در محور فیروزکوه هم تردد همه تريلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 امروز از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه تردد انواع تريلر، كاميون و كاميونت در محور کرج چالوس ممنوع است گفت: تردد انواع وسايل نقليه از 2 بعدازظهر تا 23 روز جمعه 29 اردیبهشت از كرج به مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پليس راه، تردد انواع وسيله نقليه از 5 بعد ازظهر تا 23 همان روز از مرزن آباد به کرج يکطرفه خواهد بود.

سرهنگ قدمی افزود: تردد موتورسیکلت ها به جز موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری تا 6 صبح فردا از محورهای کرج به چالوس، هراز و فیروزکوه ممنوع است.

وی گفت: تلفن مرکز کنترل پلیس راه مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 شبانه‌روزی آماده پاسخگویی در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

منبع:باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.